“Ured bez papira” – podaci na dlanu, procesi pod kontrolom

Centrix2 je suvremeno, cjelovito i sveobuhvatno rješenje za upravljanje uredskim poslovanjem.

U potpunosti je usklađen s Uredbom o uredskom poslovanju i pratećom zakonskom regulativom. Kvalitetno organizirani poslovni procesi temelj su učinkovitog poslovanja svake organizacije. Korištenjem Centrix2 rješenja osigurat ćete svojoj organizaciji učinkovito elektroničko poslovanje kroz centralizaciju i standardizaciju rada i nadzora nad svim procesima uredskog poslovanja, te smanjenje potrebe za upotrebom fizičkih dokumenata.

Rad u uredu

Zašto odabrati Centrix2?

Sistematiziranost

Centrix2 obuhvaća sistematizirani pristup kojim se uređuje zaprimanje pismena, njihova evidencija i organizacija u predmete, klasificiranje, kolanje kroz organizaciju, otpremanje, te trajno ili ograničeno čuvanje u pismohrani.

ISO certifikat

Nositelj je certifikata ISO 15489 koji jamči sukladnost i poštivanje najboljih svjetskih normi i praksi postavljenih na sustave i procese za upravljanje dokumentacijom i popratnim procesima i rokovima.

Cjelokupno uredsko poslovanje

Centrix2 čini paket pet integriranih aplikacija kojima se elektronički podržava cjelokupni proces uredskog poslovanja:

N

Knjiga primljene pošte

N

Upisivanje pismena

N

Obrada pismena

N

Otprema

N

Pismohrana

Prilagodljivost

Aplikacije je moguće staviti u rad zajedno kao cjelovito rješenje ili pojedinačno, te sustav nadograditi kako raste poslovna potreba.

Multifunkcionalnost

Integriran sa sustavima za digitalizaciju, pohranu i upravljanje dokumentima organizacija, Centrix2 je snažan alat za učinkovito elektroničko poslovanje čime se postižu značajne uštede.

Rješenje na koje se može dugoročno računati

Razgovor o novom poslovnom rješenju

Vrhunski dizajn

Centrix2 je od samog početka dizajniran kako bi ga se moglo lako proširiti novim funkcionalnostima i mogućnostima.

Visok stupanj prilagodljivosti specifičnim potrebama čini ga pouzdanom platformom za sve vrste organizacija – od jednostavnih do složenih.

Osim poslovnih aplikacija, s rješenjem dolazi i skup servisa za povezivanje s drugim poslovnim sustavima, pametnim telefonima i elektroničkim servisima.

Benefiti implementacije

Implementacijom Centrix2 dobivate:

  • Visoki stupanj sigurnosti koji osigurava potpunu kontrolu nad pravima pristupa informacijama i sadržaju i umanjuje financijske i poslovne rizike
  • Visok stupanj prilagodljivosti specifičnim potrebama organizacije kao živog sustava koji se konstanto razvija
  • Centralizirani i pravovremeni pristup informacijama koji štedi vrijeme i povećava produktivnost i učinkovitost procesa
  • Pametno pretraživanje koje čini dokumente i informacije brzo dostupnima
  • Zajednički rad na dokumentima osigurava povećanje efikasnosti
  • Potpunu digitalnu obradu dokumenata, što uključuje mogućnost potpunog izbacivanja papira digitalizacijom procesa odobravanja i elektroničkog potpisivanja
  • Pravilno i redovito praćenje izvršavanja zadataka i rokova rješavanja istih
  • Digitalizaciju, standardizaciju i optimizaciju vašeg poslovanja

Ušteda vremena i novaca

Prema istraživanjima, zaposlenici utroše čak 20-30% radnog vremena na traženje potrebnih informacija i dokumenata.

Gledano kroz vremenski period od godinu dana, to predstavlja značajan financijski trošak. Centrix2 svodi taj trošak na minimum pomoću ugrađenog pametnog kontekstualnog pretraživanja koje čini informacije i dokumente brzo dostupnim.

Povjerenje i sigurnost informacija

Također, Centrix2 stavlja veliki naglasak na povjerljivost koja je osigurana spojem sofisticiranih tehnologija za definiranje ustrojstva organizacije i alata za potpunu kontrolu dodjele prava pristupa informacijama i sadržaju.

Sve promjene trajno se evidentiraju u sustavu čime se prema potrebi mogu naknadno analizirati svi događaji.

Tako se izbjegavaju sigurnosni rizici koji mogu dovesti do financijskih troškova i gubitka povjerenja klijenata.

Centrix2 je nova generacija rješenja kojim nastavljamo graditi mozaik modernog uredskog poslovanja utemeljenog na desetogodišnjem iskustvu razvoja prve generacije.

Danas Centrix2 u svakodnevnom radu koristi više od 10.000 zadovoljnih korisnika.
Kontaktirajte nas kako biste im se pridružili.

Zašto Omega Software?

Omega Software svojim klijentima nudi cjelovita, stabilna i pouzdana poslovna informacijska rješenja. Praćenjem tehnoloških trendova i stalnim stručnim usavršavanjem, našim korisnicima omogućujemo transformaciju tehnoloških mogućnosti u poslovnu stvarnost. Isključivi fokus na razvoj i implementaciju poslovnih informacijskih sustava te strateška partnerstva sa drugim vodećim informatičkim tvrtkama, garancija su da Omega Software ima iskustva, znanja i snage za realizaciju i najzahtjevnijih projekata.